אודות


אודות
שמי שיר-אור, הבעלים והמנכ"ל של "המִנְהָלָה" ולאחר 15 שנות ניסיון בתחום האדמיניסטרטיבי, הקמתי את "המִנְהָלָה " כדי לתת מענה לעסקים קטנים ובינוניים שאינם צריכים להעסיק מזכירה במשרה מלאה, הן מבחינת היקף העבודה והן מבחינת חוסר במיקום פיסי, אך יחד עם זאת זקוקים לעזרה בניהול השוטף של העסק שלהם.

אנו מתמחים במתן מענה לניהול השוטף של העסק תוך דגש על יעילות, אמינות ומקצועיות כך שהמִנְהָלָה הופכת למעשה לחלק פעיל מהעסק מבלי להיות נוכחת בו בפועל תוך הבנה מלאה של צרכי העסק - דבר הנותן תחושה של מזכירה/עוזרת אישית שהינה חלק בלתי נפרד מהעסק.

אנו נתאים לך מעטפת שירותי אדמיניסטרציה ותפעול רלוונטיים לעסק שלך וזאת באמצעות הכרה ואפיון צרכי העסק. יחד אתך, נעבור תהליך בדיקה יסודי ומעמיק, הבוחן את ההתנהלות הנוכחית של העסק, מאפייניו ומרכיביו מתוך רצון לארגן נכון יותר את הזמן.

עם הייעוץ והליווי העסקי שאנחנו מציעים תוכל למצוא זמן לטיפול בנושאים דחופים אחרים, תחסוך מעצמך דאגות ובעיקר תעשה צעד משמעותי עבור העסק שלך. אנו ניתן מענה מקצועי לכל דבר ועניין ונטפל עבורך במגוון מטלות הגוזלות זמן יקר ומונעות ממך לעשות את הדבר החשב ביותר – להתמקד במינוף והצלחת העסק.

השירות מאפשר חיסכון בזמן יקר, חיסכון במשאבים, חיסכון במקום וחיסכון בהרבה מאוד כסף.

כיום, עסקים רבים בוחרים לעשות מהפך בהתנהלות העסק ולהשתמש בשירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ.

אני מזמינה גם אותך לעשות שינוי חיובי למען העסק שלך!